Η υψηλή ακρίβεια παραμένει το κύριο θέμα ανησυχίας για τους πολίτες, οι οποίοι διαπιστώνουν ότι οι οικονομικές τους δυνατότητες περιορίζονται όλο και περισσότερο με την αγορά βασικών προϊόντων. Την ίδια ώρα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιλέγει να εστιάσει στην επικοινωνιακή διαχείριση της κατάστασης, αποφεύγοντας τις ριζικές λύσεις.
Μία ιδιαίτερα αποκαλυπτική έρευνα του προέδρου της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών της ΓΣΕΕ, Αποστόλη Ραυτόπουλου, που δημοσιεύθηκε στο Action 24, αποτυπώνει την κατάσταση αυτή. Στην έρευνα συγκρίνονται αυτά που μπορούσε να αγοράσει μια οικογένεια με 25 ευρώ το 2022 και το τι μπορεί να αποκτήσει σήμερα. Η σύγκριση για τις δύο χρονιές έχει γίνει με τα ίδια προϊόντα, τις ίδιες ποσότητες και από το ίδιο σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με τα αποτέλεσμα της έρευνας, το ποσό των 25 ευρώ το 2022 επαρκούσε για την αγορά γάλακτος, χυμού τομάτας, μακαρονιών, σπανακιού, τυρόπιτας κατεψυγμένης, δημητριακών και κρέατος. Αντίθετα, το 2024, το ίδιο ποσό επαρκεί μόνο για δημητριακά, κρέας, σπανάκι και τυρόπιτα κατεψυγμένη. Ενδεικτικό της αύξησης των τιμών είναι η τιμή μιας συγκεκριμένης μάρκας κεφαλογραβιέρας, η οποία το 2022 κόστιζε 10,74 ευρώ και σήμερα ανέρχεται σε 17,95 ευρώ.
Πηγή: documentonews.gr