Τα απίστευτα συμβαίνουν κάθε τόσο στην κατασκευή του Μετρό Θεσσαλονίκης. Λίγο πριν από την προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης της λειτουργίας του, η οποία έχει οριστεί για τις 30 Νοεμβρίου 2024, διαπιστώθηκε ότι το έργο δεν έχει λογότυπο. Έτσι, επιλέχθηκε μια εταιρεία από την Αθήνα, την Marketing and Media Service Μονοπρόσωπη ΙΚΕ, μέσω απευθείας ανάθεσης. Η προσφορά της ανήλθε στα 30.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) και πληρούσε όλες τις απαιτήσεις.
Η δημιουργία της οπτικής ταυτότητας του μετρό βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη. Πριν από αυτήν την απόφαση, τον Φεβρουάριο, το διοικητικό συμβούλιο της Ελληνικό Μετρό Α.Ε. είχε αποφασίσει να προκηρύξει διαγωνισμό για τον σχεδιασμό της οπτικής ταυτότητας με προϋπολογισμό 14.000 ευρώ, εκ των οποίων τα 8.000 είχαν προοριστεί για τον νικητή. Η απόφασή τους προκάλεσε έντονες αντιδράσεις στην γραφιστική και διαφημιστική κοινότητα, οι οποίες οδήγησαν στην ακύρωση του διαγωνισμού τον Ιούνιο και στη βελτίωσή του, με νέο συνολικό προϋπολογισμό 30.000 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ).
Ωστόσο, και η δεύτερη προσπάθεια απέτυχε, καθώς απορρίφθηκαν όλες οι συμμετοχές, με αποτέλεσμα τον ματαιωμένο διαγωνισμό. Αξιοσημείωτο είναι ότι από τον διαγωνισμό είχαν συμμετάσχει αρκετά από τα πιο γνωστά γραφεία σχεδιασμού στην Ελλάδα. Με τον χρόνο να πιέζει, η απόφαση για την απευθείας ανάθεση φαίνεται να είναι η μόνη επιλογή για την Ελληνικό Μετρό Α.Ε., καθώς η εργασία του λογότυπου είναι πλέον επιτακτική.
Πηγή: documentonews.gr