Σημαντικές ανησυχίες εγείρονται σχετικά με την κατασκευή της γραμμής 4 του μετρό στην Αθήνα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το δημόσιο φαίνεται να κινδυνεύει να πληρώσει δύο φορές για τους «μετροπόντικες». Αυτή η κατάσταση προκύπτει από την πρόσφατη απόφαση του τεχνικού συμβουλίου δημοσίων έργων, που επιτρέπει στους εργολάβους να ζητούν προκαταβολές για την αγορά μηχανολογικού εξοπλισμού, συμπεριλαμβανομένων των «μετροπόντικων».
Η παραπάνω απόφαση φαίνεται να δημιουργεί ένα παράδοξο. Εάν οι «μετροπόντικες» αγοράστηκαν με δημόσιους πόρους και ανήκουν στην ΑΒΑΞ, την κατασκευαστική εταιρεία που έχει αναλάβει το έργο, αλλά πωληθούν σε άλλους αναδόχους που επίσης χρησιμοποιούν δημόσια χρήματα, το δημόσιο θα έχει συγχρόνως χρηματοδοτήσει την ίδια αγορά δύο φορές.
Επιπλέον, υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με τις καθυστερήσεις στην εκτέλεση του έργου και τον λόγο για τον οποίο λειτουργούν μόλις τα 7 από τα 20 εργοτάξια του έργου. Πρόσωπα στον κατασκευαστικό τομέα αναφέρουν ότι μπορεί να έχει παραχωρηθεί στον εργολάβο και το πριμ καλής εκτέλεσης παρά τις καθυστερήσεις.
Ο Χρήστος Σταϊκούρας, υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, είναι υπεύθυνος για τις εξελίξεις αυτές, ωστόσο μέχρι στιγμής δεν έχει αναλάβει δράση για την επίλυση των προβλημάτων στην εκτέλεση αυτού του σημαντικού έργου. Η εν λόγω γραμμή 4 έχει τη δυνατότητα να αναβαθμίσει τη ζωή των κατοίκων της πρωτεύουσας, εφόσον υλοποιηθεί με τους κατάλληλους όρους.
Πηγή: documentonews.gr